Katalog dle zboží

Nejedly.cz: 
Traktory Lamborghini MACH VRT 230 - 250 HP
Traktory Lamborghini MACH VRT 230 - 250 HP

Nový motor: ještě větší výkon a menší spotřeba paliva, nový chladicí systém: efektivní odvod tepla a snazší údržba, nová konstrukce: kapota motoru oddělená od kabiny řidiče pro vyšší jízdní komfort

Kontaktní osoba
Miloslav Nejedlý +420 603 845 893
Email: traktory@nejedly.cz
Traktor Výkon motoru Palivo Počet válců Spojka Převodovka Počet rychlostí Zvedací síla zad. TBZ Zadní výv. hřídel Rozvor mm Max hmotnost traktoru Kg    
Mach VRT 230 226 HP
(166 kW)
D 6       100 kN 540/540E/1000   9100   Poptat
Mach VRT 250 246 HP
(181 kW)
D 6       100 kN 540/540E/1000   9100   Poptat
* Palivo: D - Diesel, B - Benzín
Malotraktory Lamborghini MACH VRT

Rodina traktorů Lamborghini MACH VRT 230- 250
Nový motor: ještě větší výkon a menší spotřeba paliva
Nový chladicí systém: efektivní odvod tepla a snazší údržba
Nová konstrukce: kapota motoru oddělená od kabiny řidiče pro vyšší jízdní komfort
Nová převodovka: dimenzovaná pro maximální rychlost 60 km/h (pokud je povolená) při ECO otáčkách motoru
Nová odpružená přední náprava: snížené vibrace a zvýšená maximální přípustná hmotnost (prověřte maximální přípustné zatížení)
Nová kabina MaxiVision2: pokroková technologie a pohodlí obývacího pokoje; kabina je maximálně přizpůsobena řidiči

Motor

Nejnovější generace německé technologie
Za účelem splnění požadavků emisní normy Stage V používají motory Deutz TCD 6.1, jimiž jsou traktory rodiny Lamborghini MACH VRT vybaveny, systém zpracování výfukových plynů a emisí kombinující selektivní katalytickou redukci (SCR) s pasivním filtrem pevných částic (který tudíž nevyžaduje nákladnou periodickou regeneraci) a jednostupňové turbodmychadlo pro zvýšení tlaku vzduchu přiváděného k válcům. Výsledkem tohoto řešení je – v porovnání s předchozí generací – zvýšený výkon, vyšší krouticí moment, rychlejší reakce a až 5% snížení spotřeby paliva a AdBlue.

Motor
Převodovka
Převodovka

Nejvyšší komfort a maximální produktivita
Hlavním cílem při vývoji převodovky traktorů Mach VRT bylo dosažení bezkonkurenčního pohodlí a produktivity při minimálním vynaloženém úsilí. Plynulá převodovka VRT s mechanicky / hydraulicky členěným převodovým ústrojím, plně elektronickým řízením a se 4 mechanickými převody představuje nejmodernější technologii převodovek určených speciálně pro vysoce výkonné traktory. Převodovka vychází z osvědčeného konceptu, který byl v průběhu let důkladně prověřen a zdokonalován. Tento koncept je nyní dodáván s novým, efektivnějším softwarem, který byl inženýry společnosti Lamborghini Trattori vyvinut pro ještě vyšší výkon. Maximální rychlost 40 km/h (nebo 50 km/h či 60 km/h, dle místní legislativy) je dosažitelná při velmi nízkých otáčkách motoru a přináší maximální úsporu paliva.

Převodovka
Hydraulický systém

Nejvyšší přípustná hmotnost ve své třídě dodávaná jako standard
Nové traktory MACH VRT jsou nabízeny s až pěti zadními a dvěma předními vnějšími hydraulickými okruhy, které jsou vybaveny elektronickým proporcionálním řízením. Tyto traktory jsou k dispozici s volitelným předním tříbodovým závěsem s kontrolou polohy a s maximální zvedací kapacitou až 5.480 kg. Uzavřený hydraulický systém je standardně vybaven čerpadlem LoadSensing s regulací průtoku s výkonem 120 l/min, volitelně je nabízeno čerpadlo s průtokem 160 l/min. V obou případech je řídicí systém zásobován nezávislým čerpadlem, aby bylo zabráněno vlivu na výkon hydraulického systému traktoru. Zadní tříbodový závěs se pyšní maximální zvedací kapacitou 10.000 kg.

Hydraulický systém
Kabina
Kabina

Jedinečný a originální styl pro rafinovaný dojem
Jedinečný a nápadný design traktorů rodiny Lamborghini MACH VRT okouzluje svým charakterem a výjimečnou elegancí. Design těchto strojů zanechává vždy silný dojem. Nová kabina MaxiVision2 přináší nový význam pojmu ergonomie a pohodlí. Budete překvapeni, jak snadné je ovládání tolika technických prvků v kabině, která je v první řadě přizpůsobena potřebám řidiče. Každý detail je propracován tak, aby usnadnil práci řidiči a zajistil mu nevídanou produktivitu bez jakéhokoli stresu i při dlouhé pracovní době. Extrémně tichá automatická klimatizace s mnoha větracími průduchy zajišťuje ideální pracovní prostředí v kabině v souladu s nejnovějšími ergonomickými aspekty. Atraktivní barevné ladění, použití plastů nejnovější generace a četné, na dotyk měkké detaily propůjčují kabině jedinečnou eleganci a ztělesňují dokonalý klid a vyrovnanost. Kabina řidiče a kapota motoru jsou fyzicky odděleny, čímž je řidič chráněn před hlukem, vibracemi a horkem sálajícím z motoru.

Kabina