Výrobce: Deutz-Fahr |
Skladem, expedice do 24 hod.
|
Motor:
Vodou chlazený 6ti-válec DEUTZ diesel motor, typ TCD L06 4V Stage V o objemu 6057cm3
Nový patentovaný chladicí systém s el. řízenou Visco spojkou ventilátoru
Suchý vzduchový filtr s čidlem znečištění, sání vzduchu pod kapotou s cyklonovým odlučovačem nečistot. 10” vzduchový filtr
Externí koncovka vzduch. kompresoru s tlakovou hadicí
Převodovka:
Nová plynulá hydromechanická převodovka SDF COMPOUND T7560 s oddělenou hydraulickou náplní. Rozsah rychlostí 0 – 50 km/hod., 40 km/hod. rychlost dosažena při snížených otáčkách motoru 1220 ot/min., 50 km/hod. při 1550 ot/hod
Ovládání: manuální, automatické, PTO – stálé otáčky vývodového hřídele, POWER ZERO funkce pomocí nožního pedálu, automatická změna dvou rychlostních režimů . Veškeré ovládání pomocí multifunkční páky MaxCom 2 na loketní opěrce
Vývodová hřídel:
Nezávislé 3 úrovně otáček vývodového hřídele 540E/1000/1000E ot/min, elektrohydraulické přepínání
Elektrohydraulické ovládání pomocí ovladače na loketní opěrce, možnost ovládání pomocí tlačítka na zadním blatníku
Náhradní koncovky vývodové hřídele 1“ ¾ 6-ti drážka, 1“ ¾ 20-ti drážka a 1“ 3/8 21 drážka
Hydraulika:
Hydraulický třetí bod
Axiální pístové čerpadlo max. 160 l/min Load Sensing , vlastní čerpadlo pro řízení – 60 l/min. oddělená hydraulická náplň o objemu 90 l oleje
5 elektricky ovládaných přídavných hydraulických okruhů vzadu (každý max. 40 l/min)
Power Beyond přímé napojení na čerpadlo s malým i velký beztlakým zpětným okruhem a Load Sensing vývodem
Brzdy:
Mokré kotoučové, na zadní nápravě, v olejové lázni, brzdění přední nápravy pohonem předních kol
Dvouokruhový systém vzduchových brzd přívěsu MR
Podvozek:
Nová přední odpružená hnaná náprava s funkcí Anti-Dive pro zamezení nechtěného houpání při zrychlování a brzdění.
ASM systém - automatické ovládání pohonu přední nápravy a uzávěrek diferenciálů, radarový senzor pro regulaci prokluzu.
100 % uzávěrky diferenciálu na přední i zadní nápravě, krytá kloubová hnací hřídel, výkyvné přední blatníky.